شماره اول

آغاز فعالیت رادیو باشگاه/ انتشار اولین شماره همزمان با روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰ کد : ۲۰۷۷ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
اولین شماره رادیو باشگاه به مناسبت روز دانشجو، با موضوع"نقش دانشجو در حوزه محیط زیست" در تاریخ ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۹ منتشر شده است.
آغاز فعالیت رادیو باشگاه/ انتشار اولین شماره همزمان با روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مأموریت و وظیفه هر جوانی با جوان دیگر بسته به برداشت‌ها و دیدگاه‌ها تفاوت دارد اما این نکته که به فراخور وضعیت و شرایط امروز کشور از جوانان دانشجو توقع افزون‌تری می‌رود، به هیچ استدلال و دلیلی نیاز ندارد. تشکل‌ها و نهادهای دانشجویی نقش بسزایی در جهت‌دهی خط سیر کشورها به‌سوی اهداف مورد نظر یک کشور را دارند به همین دلیل، نقش، جایگاه و وظایف دانشجویان همواره مورد توجه بوده و در واقع می‌توان گفت چشم امید کشور به دستان باکفایت دانشجویان با بصیرت است.
دانشجوی ما اگر نتواند شرایط و وضعیت کنونی جامعه خود را بشناسد و به موقع تصمیم بگیرد، بسیاری از مسائل جامعه آنچنان که شایسته است حل و فصل نخواهد شد.
امروز یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسالت دانشجویان در کنار علم‌آموزی، مطالبه گری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، که حفاظت از محیط زیست در تمامی سه شاخه گفته شده جای می‌گیرد و اهمیت بالای این موضوع را نشان می‌دهد.
از همین رو باشگاه دانشجویان حامیان محیط زیست و منابع طبیعی کشور، برای آگاهی رسانی آحاد جامعه رادیویی را با محوریت مسائل محیط زیستی راه‌اندازی کرده است. منتظر شماره‌های بعدی رادیو باشگاه باشید...
 


لینک دانلود فایل

نظر شما :