گفتو گوی دانشجویی با نماینده دشتستان برگزار شد

۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۰۸۳ شُعَب سازمان دانشجویان
نشست گفت‌وگوی دانشجویی همراه با پرسش و پاسخ با حضور «ابراهیم رضایی»، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان بوشهر، شنبه شب، ۱۵ آذرماه در سالن کنفرانس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد
گفتو گوی دانشجویی با نماینده دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی،. در این نشست عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تبریک روز دانشجو و بیان اینکه حداقل انتظار از دانشجویان مطالبه گری است، تصریح کرد: فلسفه گرامیداشت ۱۶ آذر، ریخته شدن خون دانشجویان ما در راه مبارزه با آمریکا است، لذا دادن شعارهایی با مضامین مورد پسند آمریکا شایسته نیست و مایه تاسف است. اگرچه در سال هایی در دهه ۷۰، عده ای در روز دانشجو شعاره شود.
در این نشست عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تبریک روز دانشجو و بیان اینکه حداقل انتظار از دانشجویان مطالبه گری است، تصریح کرد: فلسفه گرامیداشت ۱۶ آذر، ریخته شدن خون دانشجویان ما در راه مبارزه با آمریکا است، لذا دادن شعارهایی با مضامین مورد پسند آمریکا شایسته نیست و مایه تاسف است. اگرچه در سال هایی در دهه ۷۰، عده ای در روز دانشجو شعارهای آمریکا پسند می دادند اما باید گفت که اساس و ماهیت روز دانشجو، مبارزه با سلطه، استکبار و آمریکا است.
ابراهیم رضایی افزود: کف انتظار از دانشجویان مطالبه گری و نقادی است چرا که درست کردن شرایط محیط زیست، مسئولیت اجتماعی و… تنها به وسیله یک نفر نماینده حل نخواهد شد و باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: روز دانشجو


نظر شما :