نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در قزوین

۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵ کد : ۲۱۷۳ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مسابقات یک چهارم پایانی مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار و راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در قزوین

مرحله یک چهارم پایانی بخش استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
در نخستین مناظره با گزاره‌ی «ریشه مفاسد اقتصادی در ساختار اداری کشور است» دو گروه مصاف از دانشگاه فرهنگیان و کلام راسخ از دانشگاه علوم پزشکی قزوین با هم رقابت کردند. این مناظره با برتری گروه کلام راسخ به پایان رسید.
مناظره‌ی دوم با گزاره «دولت ایران در برابرِ بحرانِ کرونا عملکردِ قابلِ قبولی داشته است» میان دو گروه مدافعان فرهنگ و سردار هر دو از دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد. در این مناظره گروه مدافعان فرهنگ به برتری رسید.
بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، در آخرین مناظره نیز دو گروه مصباح و منادیان سلامت هر دو از دانشگاه علوم پزشکی قزوین با هم رقابت کردند. این مناظره که با گزاره «نگاه اقتصادی به فرهنگ آن را به ابتذال می‌کشد» برگزار شد، با برتری گروه منادیان سلامت به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، گروه‌های کلام راسخ، مدافعان فرهنگ و منادیان سلامت با پیروزی در مناظرات به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافتند، گروه مصاف نیز به عنوان بهترین تیم شکست خورده در نیمه نهایی حضور خواهد داشت.

کلید واژه ها: نهمین دوره مناظره


نظر شما :