در دانشگاه علوم پزشکی؛

فینال مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران برگزار شد

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰ کد : ۲۲۱۳ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
فینال مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران با حضور دو تیم از دانشگاه های استان گلستان، با حضور جمعی از روسا و معاونین دانشگاه های استان گلستان روزیکشنبه مورخه ۱۲ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.

فینال مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران با حضور دو تیم از دانشگاه های استان گلستان از ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخه ۱۲ بهمن ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.

در این مناظرات دانشجویان در قالب تیم‌های چهار نفره حضور داشتند که از بین آنها، یک نفر به‌عنوان سر گروه جهت پیگیری امورات و رهبری تیم انتخاب شده بود.

گزاره مناظره پس از تشکیل تیم‌ها در اختیار متقاضیان قرار گرفته و دانشجویان شرکت‌کننده در تیم‌های موافق و مخالف گزاره مطرح‌شده، با حضور داوران که متشکل از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها بودند، به رقابت پرداختند.

در این مرحله دو تیم "نسل سوم" از دانشگاه آزاد گرگان و "دانشگاه علوم پزشکی گلستان" حضور داشتند که با گزاره ای تحت عنوان "نگاه اقتصادی به فرهنگ، آن را به ابتذال می کشاند " به مناظره پرداختند که در پایان تیم دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران راه یافت.

در پایان از تیم برتر راه یافته به مرحله کشوری با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد.

کلید واژه ها: نهمین دوره مناظره


نظر شما :