مشارکت سازمان دانشجویان گیلان در پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من»

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۲۳۸ شُعَب سازمان دانشجویان
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس گیلان گفت: گروهی از دانشجویان عضو سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان اعلام آمادگی کردند تا در پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» مشارکت کنند.
مشارکت سازمان دانشجویان گیلان در پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشویان جهاد دانشگاهی، علی دقیق با اعلام این خبر افزود: پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» که زیر مجموعه طرح آجر به آجر تعریف شده با همان هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی و با تمرکز بیشتر بر نقش محوری و تاثیرگذاری بانوان در فرهنگ سازی راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به پیشنهاد سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان و موافقت اداره کل نوسازی مدارس استان جهت مشارکت در پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من»، گفت: در ازای مشارکت گروهی از دانشجویان و جمع‌آوری مبلغ بیست و پنج میلیون ریال یک کاشی یادبود زیبا با طرح معرق سنتی مزین به نام مادران شهدای گیلان در مدرسه احداثی نماد مشارکت مردم استان گیلان در امر مقدس مدرسه سازی نصب شود.
وی اذعان داشت: جهاددانشگاهی گیلان به عنوان اولین نهاد به صورت مشارکتی در پویش ملی آجر به آجر شرکت کرده که از سایر مراکز دانشگاهی واجرایی هم برای حضور در این پویش دعوت می‌کنیم تا یک اثر ماندگاری را به جا بگذارند.
طرح آجر به آجر در راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و با هدف فرهنگسازی در امر حسنه مدرسه سازی راه اندازی شده است،
مشارکت در مدرسه سازی با مراجعه به سایت ajorbajor.ir و درج نام، تصویر و شماره همراه مادران و دریافت پوستر مشارکت و به اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند همراه با یک شاخه گل، هدیه‌ای زیبا و ماندگار به مادران مهربان باشد.


نظر شما :