آغاز کار طرح «پژوهشگر سلام» با هدف نزدیک کردن فضای پژوهش به فضای عمومی جامعه

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹ کد : ۲۲۴۲ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
دبیر موسسه علمی پژوهشی پیشتازان اندیشه نو از آغاز کار طرح رسانه ای «پژوهشگر سلام» با هدف هرچه بیشتر نزدیک کردن فضای پژوهش به فضای عمومی خبر داد.
آغاز کار طرح «پژوهشگر سلام» با هدف نزدیک کردن فضای پژوهش به فضای عمومی جامعه

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، محمد کوهانی با تاکید بر اینکه اکثر مردم اطلاع چندان زیادی از اتفاقات و نتایج بزرگی که در دنیای پژوهش رخ میدهد ندارند گفت: امیدوارم این برنامه پلی بین پژوهشگران و عمومیت جامعه برای انتقال مفاهیم علمی به زبان ساده و شیوا ایجاد کند.
وی ادامه داد: درهر قسمت از این برنامه، پژوهشگری که در زمینه مسائل مربوط به محیط زیست مقاله یا پایان نامه ای به چاپ رسانده از روش کار، نتایج و اهمیت موضوع پژوهش خود با دانشجویان و مردم سخن می‌گوید.
نماینده استان آذربایجان غربی در شواری مرکزی منطقه ۴ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی تصریح کرد: پژوهشگر سلام بصورت ماهانه از کانال ها و صفحات مجازی موسسه پیشتازان اندیشه نو، باشگاه دانشجویان، سایت جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی و آپارات منتشر میشود.
قسمت اول این برنامه با موضوع پایان نامه آقای مهندس حدادی "روش های زیستی حذف نیترات از پساب های صنعتی و کشاورزی" منتشر شده است.
از تمامی پژوهشگران فعال و علاقه مند به مباحث محیط زیست دعوت میشود جهت ضبط برنامه های آتی از طریق شماره ۶۶۹۷۸۰۰۰ با ما تماس بگیرند.


نظر شما :