رونمایی از کتیبه «گلستان بهشتیان سلامت»

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۳۱۰ شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر
«گلستان بهشتیان سلامت» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کانون های فرهنگی این دانشگاه، به مناسب روز درخت کاری، در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رونمایی شد.
رونمایی از کتیبه «گلستان بهشتیان سلامت»

علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به فداکاری های مدافعان سلامت کشور، از زحمات فرزندان ایران زمین که در سنگرهای بهداشت و درمان در طول این چند ماه اخیر کارنامه درخشانی را به جا گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.
رئیس ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: به نیابت از مدافعان عرصه ی سلامت کشور، نهال سروی را که نشانه استقامت است، به صورت نمادین کاشته ایم تا فرصتی باشد برای تکریم از تمام مدافعان سلامت که در روزهای سخت مقابله با کرونا، بدون هیچ سلاحی تن در آتش کرونا زدند تا مردم با اطمینان خاطر بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی فرزند ایران و نمادی از انقلاب است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی در همه ی ادوار کشور از دوران دفاع مقدس تا بحران کرونا، نهاد علمی بوده که برای ترویج فرهنگ خودکفایی تلاش کرده است. نهادی بالنده در دانشگاه های کشور که به صورت مؤثر حضور داشته است.
زالی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از فراهم شدن زمینه های همکاری دانشگاه و جهاددانشگاهی در دوره جدید مدیریتی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، بر توسعه و ارتقای فعالیت های مشترک تأکید کرد و افزود: در کنار هم قرار گرفتن سه لوگوی دانشگاه، کانون های فرهنگی و جهاد دانشگاهی در نشان گلستان بهشتیان سلامت، خود از تعامل ماتریسی مؤثرترین شکل ممکن کار گروهی نشان دارد.
در پایان این مراسم رونمایی از کتیبه «گلستان بهشتیان سلامت» به دست علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و حمید حمزه زاده سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.
رونمایی از کتیبه «گلستان بهشتیان سلامت» و کاشت نهال سرو با حضور علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمدعلی امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و حمید حمزه زاده، سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.


نظر شما :