هرمزگان عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را کسب کرد

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹ کد : ۲۳۴۰ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
تیم هرمزگانی مقام سوم مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را کسب کرد
هرمزگان عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را کسب کرد

مسئول شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: نماینده هرمزگان در مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران رتبه سوم را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صادق یوسفی یگانه ضمن اعلام این خبر افزود: در ادامه مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از تاریخ ۵ اسفندماه با شرکت ۳۲ تیم از سراسر کشور آغاز و استان هرمزگان با حضور ۳ گروه در این مسابقات حاضر شد.
وی اضافه کرد: سه تیم هرمزگانی شامل گروه فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان، گروه حقیقت از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و گروه عمار از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بودند.
یوسفی یگانه خاطر نشان کرد: طی این سری مسابقات در نهایت تیم فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان در دیدار با گروه اندیشه نو از دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی استان زنجان با عنوان گزاره: «مشارکت مردم در انتخابات به معنای تایید نظام سیاسی است» در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه ۱۳۵/۷۵ بر ۱۰۴/۲۵ از سد گروه اندیشه نو گذشت و با شایستگی بر سکوی سوم مسابقات جای گرفت.
وی تصریح کرد: بدین ترتیب ۱ نماینده از جمع ۳ نماینده استان هرمزگان موفق شد برای اولین بار در تاریخ این مسابقات استان هرمزگان را در جایگاه ۳ گروه برتر مسابقات قرار دهد.
 

کلید واژه ها: نهمین دوره مناظره


نظر شما :