اجرای طرح خیریه نان و پنیر و همدلی در سفره رمضان

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۳ کد : ۲۳۹۲ شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر مهرباران
طرح خیریه نان و پنیر و همدلی با هدف حمایت از اقشار محروم از خدمات اجتماعی در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.
اجرای طرح خیریه نان و پنیر و همدلی در سفره رمضان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، بنا به سنت هر ساله با فرارسیدن این ماه مبارک اعضای سازمان دانشجویان با جمع آوری کمک‌های مردمی و تهیه اقلام غذایی برای توزیع در بین اقشار محروم تلاش می‌کنند تا مسئولیت اجتماعی خود برای رسیدگی به نیازمندان را در ماه کرامت انجام دهند.
بر این اساس امسال نیز در هفته منتهی به شروع ماه مبارک رمضان فراخوان این طرح منتشر شد و فرآیند جمع‌آوری کمک‌های مالی برای رسیدگی به اقشار محروم از خدمات اجتماعی، آغاز شد.
جامعه هدف در این طرح خانواده‌هایی هستند که در مناطق حاشیه شهر مشهد و یا روستاهای اطراف زندگی می‌کنند و تعداد زیادی از آن‌ها به دلایل مختلف از جمله نداشتن اوراق هویتی و یا مهاجر بودن از خدمات مربوط به اقشار آسیب‌پذیر محروم هستند.
تا کنون با همکاری مجموعه‌های مختلف تعداد ۵۰۰ خانواده با ویژگی‌های مشابه شناسایی شدند و این مجموعه بنا دارد تا حدامکان نسبت به تامین اقلام غذایی در نیمه ماه رمضان برای این خانواده‌ها اقدام کند.
در همین راستا از تمام اساتید، دانشجویان و خیران گرامی تقاضا داریم که به هر میزان ممکن در این مسیر ما را همراهی و همیاری کنند تا ان‌شاالله همگی در این حرکت انسانی و دینی سهیم باشیم.
برای اهدای مستقیم اقلام شامل برنج، روغن، سویا، تن ماهی، رب، ماکارونی، خرما می‌توانید به آدرس میدان آزادی، پردیس دانشگاه فردوسی، سازمان مرکزی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، سازمان دانشجویان مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۱۹۹۷۳۳۳ تماس بگیرید.

راه‌های کمک‌رسانی نقدی در این طرح نیز به شرح زیر در نظر گرفته شده است:
شماره حساب:
۱۷۸۸۳۰۱۹۹۵۹۰۶
شماره کارت:
۵۸۹۲ ۱۰۱۲ ۲۱۹۱ ۲۱۳۸
به نام مهدی نعیمیان‌راد
آیدی‌پی:
Idpay.ir/charity1400
 

دانشجویان می‌توانند جهت عضویت در سایت شهر دانشجو به آدرس مراجعه یا با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۰ تماس حاصل نمایند.


نظر شما :