اعلام آمادگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برای مشارکت در پیشگیری و مقابله با اعتیاد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۲ کد : ۲۴۵۴ اخبار سازمان اسلایدر
در دیدار رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و مدیران این سازمان با مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر، زمینه‌های همکاری میان این سازمان و ستاد بررسی شد.
اعلام آمادگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برای مشارکت در پیشگیری و مقابله با اعتیاد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی، رئیس سازمان دانشجویان در این نشست، به تشریح تاریخچه تشکیل جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان پرداخته و در خصوص اقدامات جاری در هر یک از حوزه‌های اجرایی موجود در سازمان دانشجویان توضیحاتی ارائه کرد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شبکه دانشجویی، اظهار داشت: شبکه‌ی سازمان دانشجویان برای نقش‌آفرینی در امر پیشگیری، مقابله با اعتیاد و فرهنگ‌سازی در راستای سیاست‌ها و اهداف ستاد اعلام آمادگی می‌کند.
محمدمهدی اسماعیلی، مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیز با مروری بر تاریخچه‌ی تشکیل ستاد مبارزه با مواد مخدر، به تشریح سیاست‌ها و فعالیت‌های این ستاد پرداخت. اسماعیلی با اشاره به محدودیت‌های ساختاری و سازمانی از زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود برای ایجاد و شکل‌گیری همکاری برای تاثیرگذاری در جامعه و کانون‌های هدف این ستاد علی‌‌الخصوص دانشگاه‌ها و جامعه دانشجویی گفت و بر ایجاد زمینه‌های لازم برای نقش‌آفرینی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در پیشگیری و مقابله با اعتیاد در سطح جامعه تأکید کرد.
در ادامه نیز مدیران سازمان دانشجویان حاضر در این دیدار به تشریح حوزه‌های اجرایی مربوط به خود پرداخته و زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کردند.
 


نظر شما :