دومین دوره مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون برگزار می‌شود

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵ کد : ۲۴۷۶ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی اسلایدر
در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، دومین دوره مسابقات تخصصی مناظره تعاون با حضور ۱۶ تیم دانشجویی و تیم هایی از کارشناسان حوزه تعاون در تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
دومین دوره مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، در این مسابقات دانشجویان علاقه‌مند در قالب تیم های دو تا چهار نفره پس از ثبت نام و حضور در کارگاه آموزشی-توجیهی برای شرکت در مناظره ها آماده خواهند شد.
گروه سه نفره‌ای از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط یا افراد دارای سابقه فعالیت و مدیریت در حوزه تعاون، داوری مسابقات را برعهده خواهند داشت.
محورهای مسابقات این دوره که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با حمایت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود، توسعه تعاونی‌های محلی، نوآوری در حوزه تعاون، تامین مالی تعاونی‌ها، موانع و مشکلات تعاونی‌ها و… خواهد بود.
دبیرخانه مسابقات مناظره با تشکیل شورای علمی مسابقات با حضور اساتید دانشگاهی و متخصص این حوزه و بررسی آیین‌نامه‌های اجرایی و داوری و تدوین گزاره های استاندارد، سعی در افزایش سطح کیفی این مسابقات دارد.
با توجه به وضعیت بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همه مناظره ها تا مرحله نیمه‌نهایی به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. مرحله نهایی و اختتامیه نیز با درنظرگرفتن پروتکل‌های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می‌گردد.
اولین دوره مسابقات تعاون در پاییز سال گذشته با حضور ۱۶ تیم دانشجویی برگزار و تیم فراز از دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
 


نظر شما :