مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان اعلام کرد:

۲۹ تیرماه، آخرین مهلت ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان

۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۰ کد : ۲۵۱۶ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) همزمان با سراسر کشور در دانشگاه‌های استان هرمزگان آغاز شده و تا ۲۹ تیرماه ادامه دارد.
۲۹ تیرماه، آخرین مهلت ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان

صادق یوسفی یگانه، با بیان اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و اثربخش و همچنین تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات همزمان با سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود که فراخوان مرحله استانی، ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان از اوایل خردادماه منتشر شده است.
دبیر اجرایی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان هرمزگان افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویی برای دومین بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات تا ۲۹ تیرماه از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های استان اقدام کنند.
یوسفی یگانه ادامه داد: دانشجویان می‌توانند در قالب گروه‌های حداقل دو نفره و حداکثر چهار نفره در این مسابقات شرکت کنند. (توصیه می‌شود هر گروه دست‌کم سه نفر عضو داشته باشد تا در صورت نیاز، اعضا بتوانند جایگزین یکدیگر شوند).
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به مسابقات مناظره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرس www.ISDC.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۳۹۷۶۱۴۵۳۲-۳۳۶۸۱۰۳۲ سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان تماس حاصل کنند.
یوسفی یگانه بیان کرد: این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد شد و براساس تقویم اجرایی، مرحله استانی در اوایل مردادماه، مرحله منطقه‌ای در آذرماه و مرحله کشوری در اسفندماه برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نوع برگزاری مناظره (غیرحضوری) شرکت‌کنندگان باید نرم‌افزارها و ابزار لازم برای ایجاد ارتباط در زمان مناظره را از قبل مهیا کنند. همه مناظره‌کنندگان در طول مناظره باید آنلاین باشند و تصویر خود را منتشر کنند.


نظر شما :