فراخوان عضویت گروه های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۵۲۱ اسلایدر باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
فراخوان عضویت گروه های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست برای سال جدید توسط باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اعلام شد.
فراخوان عضویت گروه های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی، با توجه به روحیه مطالبه‌ گری دانشجویان و حساسیت موضوعات محیط زیست در دنیای امروز؛ شبکه‌ای متشکل از دانشجویان فعال و علاقه مند به حوزه محیط زیست و منابع طبیعی تشکیل داده است که بتوانند با همکاری و مشارکت یکدیگر گامی در راستای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست بردارند.
گروه‌های عضو در باشگاه در قالب مناطق ۸ گانه فعالیت می‌کنند که این مناطق بر اساس موقعیت جغرافیایی، فرهنگ و آب و هوایی تقسیم بندی شده‌اند. مناطق هسته‌های فکری از تخصص‌های مختلف در حوزه محیط زیست هستند، که با همکاری یکدیگر برنامه‌های کاربردی و الگوی فعالیتی یکسال آینده را برای بحران‌های محیط زیستی موجود در سطح کشور تعریف و با حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و ارگان‌های همکار اجرایی نمایند.
نشست‌های منطقه‌ای شروعی برای ایجاد این هسته‌های فکری می‌باشد و اعضای شورای مرکزی ملی که وظیفه راهبری فعالیت کارگروه‌ها را بر عهده دارند، انتخاب خواهند شد.

شایان ذکر است انجمن‌های علمی دانشجویی تمامی رشته‌های دانشگاهی و همچنین کانون‌های فرهنگی و هنری با موضوعات مختلف که علامند به فعالیت در حوزه محیط زیست یا مشارکت در برنامه‌های محیط زیستی هستند، می‌توانند عضو حقوقی باشگاه شده و در این نشست‌ها شرکت نمایند.
 

فرم ثبت نام

 


نظر شما :