برگزاری مرحله فینال دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۹ کد : ۲۵۲۹ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی اسلایدر
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از برگزاری مرحله فینال دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون در روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه خبر داد.
برگزاری مرحله فینال دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات از روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه آغاز و با توجه به شرایط حال حاضر کشور به دلیل بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و با شرکت بالغ بر ۵۰ دانشجو در قالب ۱۶ تیم برگزار شد.
وی تصریح کرد: در مجموع ۲۴ مسابقه شامل ۱۶ مسابقه در مرحله مقدماتی و ۸ مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی و ۲ مناظره در نیمه نهایی برگزار شد که در نتیجه این دیدارها، تیم‌های «آساد» و «طلوع» از استان زنجان به مرحله فینال و تیم‌های «سردار جنگل» از گیلان و تیم «توسعه» از دانشگاه تهران به مسابقه رده‌بندی راه یافتند.
سازمان دانشجویان از سال ۱۳۹۰ همزمان با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی IR.ISDC وارد مرحله اجرایی مسابقات مناظره شدند و نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردیبهشت همان سال در دانشگاه تربیت مدرس با حضور ۱۶ تیم در سطح استان تهران برگزار شد.
در نخستین دوره مسابقات تخصصی مناظره تعاون که با حمایت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، شانزده گروه دانشجویی از سراسر کشور حضور یافتند تا درباره موضوعات متنوعی حول نهاد تعاون و مفاهیم و گزاره‌های مرتبط با آن به مناظره بپردازند.
مرحله فینال و مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون روز دوشنبه از ساعت ۱۶ با گزاره «مبنای پلتفرم های اینترنتی و تعاونی مشابه است و تبدیل این پلتفرم ها به تعاونی های پلتفرم، برای آنها ایجاد مزیت می کند» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
 


نظر شما :