پایان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان

۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۳ کد : ۲۵۶۰ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان از پایان یافتن مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، صادق یوسفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور، مسابقات ملی مناظره دانشجویی برای دومین بار به صورت برخط برگزار و در این دوره از رقابت‌ها ۱۳ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان از جمله دانشگاه‌های هرمزگان، فرهنگیان، علوم پزشکی هرمزگان، پیام نور بندرلنگه، موسسه آموزش عالی قشم، علمی کاربردی هلال احمر هرمزگان، دانشگاه آزاد حاجی آباد و علمی_کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان حضور داشتند.
وی افزود: تیم اندیشه‌ی فردا، متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان، تهران و علوم پزشکی ارومیه، قهرمانِ مرحله استانی دهمین دوره مسابقات شد.
یوسفی تصریح کرد: این مسابقات هر سال با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و اثربخش و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، تیم‌های برتر این مرحله از مسابقات باید در مراحل منطقه‌ای و کشوری به رقابت با تیم‌های سایر استان‌ها بپردازند.
 


نظر شما :