پایان مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل با معرفی گروه برتر

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۹ کد : ۲۷۱۸ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل با معرفی گروه برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و به نقل از ایسنا، در دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان اردبیل، گروه‌های گلد استار، حقیقت جویان، برهان، آزادگان و بیداری اندیشه از دانشگاه فرهنگیان استان، خطایی و انجمن علوم سیاسی از دانشگاه محقق اردبیلی و سلامت اندیشه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شرکت داشتند.
در این دوره از مسابقات که به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه‌های استان اردبیل در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گروه دانشجویی «خطایی» از دانشگاه محقق اردبیلی، عنوان برتر را کسب و به مرحله منطقه‌ای راه یافت.
ابراهیم عزیززاده، دبیر اجرایی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان استان اردبیل در حاشیه برگزاری مرحله پایانی این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات مناظره در استان اردبیل برای پنجمین بار برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، گروه‌های دانشجویی از مراکز آموزش عالی استان در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و … در قالب تیم‌های دو تا چهار نفره به مدت دو روز به رقابت پرداختند و در نهایت گروه «خطایی» از دانشگاه محقق اردبیلی با کسب ۹۳ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن به عنوان تیم برتر انتخاب و به مرحله منطقه‌ای راه یافت.
وی افزود: ضرورت دارد دانشجویان ابعاد مختلف طرح عقیده و نظر خود را یاد بگیرند و با پژوهش و مطالعه، دلایل و شواهد علمی و منطقی را سنجیده و جمع‌آوری کنند و دایره اطلاعات خود را در موضوعات مختلف گسترش دهند.
عزیززاده با بیان اینکه داوری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل با نهایت دقت و با توجه به معیارهای اعلامی از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی انجام گرفت، ادامه داد: جا دارد از هیئت داوران این دوره از مسابقات که از اعضای هیات علمی و مدرسان بنام دانشگاه‌های استان بودند و در زمان برگزاری این مسابقه کمال همکاری را داشتند، نهایت تشکر را داشته باشیم.

‌‌‌‌‌‌


نظر شما :