فراخوان برگزاری یک رویداد استارتاپی در دانشگاه هنر

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۴ کد : ۲۷۲۲ شُعَب سازمان دانشجویان
اولین رویداد اکسیر هنر توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هنر و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه هنر در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و به نقل از ایسنا، فراخوان رویداد استارتاپی «اکسیر هنر» با محورهای «تعیین مسیردیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها»، «اهمیت داستان‌گویی برای توسعه کسب و کار»، «ارائه موثر استارتاپ برای مدیران و سرمایه‌گذاران» برای استارتاپ‌های فعال حوزه‌های هنر و سایر حوزه‌های مرتبط منتشر شد.
این رویداد دو روزه به صورت آنلاین و در روزهای ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه برگزار می‌شود و شامل سه نشست تخصصی با محورهای فوق است که در روز اول این رویداد برگزار خواهند شد.همچنین در دومین روز از این رویداد سراسری، گروه‌های استارتاپی شرکت کننده، به ارائه و معرفی استارتاپ خود خواهند پرداخت و این ارائه‌ها داوری خواهد شد.
شایان ذکر است تسهیلات ویژه و هدایای ارزنده‌ای برای گروه‌های استارتاپی برگزیده این رویداد در نظر گرفته شده و ثبت نام و شرکت در این رویداد برای همه گروه‌های استارتاپی رایگان است. مهلت ثبت نام در این رویداد تا پایان ۱۵ دی ماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره واتس‌اپ ۰۹۰۲۴۲۶۳۰۰۵ و یا آی‌دی isojdart@ در تلگرام ارتباط بگیرند.
 


نظر شما :