کانون کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می‌کند:

سلسله نشست‌های تخصصی سازندگی

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۱ کد : ۲۷۲۳ شُعَب سازمان دانشجویان
به همت کانون کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی بیرجند، نشست‌های تخصصی سازندگی با هدف آگاهی بخشی قشر جوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، با ورود به قرن بیست‌ویکم میلادی، نقش مهارت‌های نرم در کار وکسب بیش ‌از پیش نمود یافته‌ است؛ به گونه‌ای ‌که برای ورود به هر عرصه‌ای، کسب این مهارت‌ها جزء ناگسستنی موفقیت در زمینه حرفه‌ای است، اما ازآن‌جا که این مهارت‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها، اغلب جزء سرفصل‌های مصوب نیست، بنابراین الزام است که افراد خود به یادگیری و کسب این مهارت‌ها همت گمارند. باید توجه داشته باشید که فراگیری مهارت‌های نرم، شما را به شخصی مطلوب در محل کار و عضوی ارزشمند در یک تیم تبدیل می‌کند. 
به همین جهت کانون کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی نشست‌های تخصصی سازندگی را در آبان ماه سال جاری برگزار کرد که مجموع مدت زمان این نشست‌ها در آبان ماه ۱۸ ساعت بود. همچنین لازم به ذکر است که ارائه دهنده‌گان این نشست‌ها، دانشجویان، مربیان توسعه فردی و اساتید دانشگاه بودند.
از جمله عنوان‌های این نشست‌ها که در آبان ماه برگزار شد، ارتباط کلامی(سه‌شنبه ۴ آبان ماه)،  زبان بدن(پنجشنبه ۶ آبان ماه)، ارتباط فیزیکی(سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه)، نوشتن(پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه)، داستان‌پردازی(سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه)، ارتباط تصویری(پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه)، شوخ طبعی(سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه) و  تفکر سریع(پنجشنبه ۲۷ آبان ماه) بوده است.
ضمنا این برنامه 87 عنوان دارد که برگزاری آن تا سال 1401 ادامه خواهد داشت و هر هفته سه‌شنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.
 


نظر شما :