دیدار متولیان فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و سازمان بسیج دانشجویی گیلان

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۱ کد : ۲۷۲۵ شُعَب سازمان دانشجویان
به ‌مناسبت هفته بسیج، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار متولیان فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و سازمان بسیج دانشجویی گیلان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، همزمان با هفته بسیج سیده فاطمه شفیعی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با حضور در دفتر بسیج دانشجویی استان با محمدمهدی نیازمند، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: عرصه فعالیت‌های دانشگاهی در کنار ضرورت توجه به مسائل اجتماعی، ما را بر آن داشته تا نقش‌های مورد انتظار را با نیم‌نگاهی به افراد اصلی حاضر در دانشگاه یعنی استاد و دانشجو و نیم‌نگاهی به افراد اصلی جامعه  یعنی مردم و مسوولان بررسی و برنامه‌ریزی کنیم.
شفیعی ادامه داد: شعار و چشم‌انداز اصلی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، تبدیل شدن به «فراگیرترین شبکه توانمندسازی دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی» است که ما نیز در استان تلاش داریم در چارچوب گام دوم انقلاب اسلامی، شبکه دانشجویی فراگیری با رویکرد توانمندسازی دانشجویان در عرصه‌های مختلف را تشکیل دهیم و در کنار سایر نهادهای فرهنگی و دانشجویی فعال استان، پویایی خود را با مشارکت فعال دانشجویان در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها حفظ و تقویت کنیم.
وی یادآور شد: دغدغه‌مندی مشترک در خصوص مسائل اجتماعی متنابه جامعه و همچنین هم‌افزایی و تعامل بین سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و سازمان بسیج دانشجویی، می‌تواند در عرصه توانمندسازی و نقش‌آفرینی دانشجویان در عرصه مدیریت مورد تأیید مسئولان کشور، ثمرات و برکات فراوانی را رقم بزند.
در این دیدار که با حضور فاطمه فدایی، مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان و وحید خسرو مرادی معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان همراه بود، دیوارکوب بومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان به‌رسم یادبود به سازمان بسیج دانشجویی گیلان اهدا شد.


نظر شما :