رییس سازمان دانشجویان با معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دیدار کرد

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸ کد : ۲۸۵۱ اخبار سازمان
اعلام امادگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت مشارکت در برگزاری مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران
رییس سازمان دانشجویان با معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دیدار کرد


به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، در جلسه ای که با حضور آقایان دکتر رحیمیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکترکلانتری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر اسلامی مدیرکل فرهنگی وزارت علوم و دکتر فریدزاده سرپرست سازمان دانشجویان برگزار شد، راه های مشارکت و هم افزایی هرچه بیشتر وزارت علوم وجهاددانشگاهی در جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بررسی شد.
در این جلسه که با محوریت برگزاری مسابقات ملی مناظره برگزار شد، دکترفریدزاده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته طی ده دوره برگزاری مسابقات مناظره، خواستار تشکیل شورای عالی مسابقات مناظره دانشجویا‌ن ایران با حضور مسئولان ارشد فرهنگی وزارت خانه ها و سازمان های مشارکت کننده شد که با استقبال دکتر کلانتری معاون فرهنگی اجتماعی وزیرعلوم روبرو شد.

همچنین مقرر شد وزارت علوم تحقیقات و فناوری در برگزاری مرحله کشوری دهمین مسابقات ملی مناظره که در روزهای هشتم و نهم خرداد ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می شود، مشارکت فعالی داشته باشد.
در این دیدار همچنین در زمینه مشارکت در طراحی و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی جهاد‌دانشگاهی به منظور تقویت فعالیت های فرهنگی بحث و بررسی صورت گرفته و توافقاتی انجام پذیرفت.

لازم به یادآوری است ۴۰۰ تیم در دهمین دوره مسابقات شرکت نمودند که ۵۰ تیم به مرحله منطقه ای راه یافتند. مرحله منطقه ای از ۸تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در چهار منطقه به صورت برخط برگزار شد. در انتها ۱۶ تیم به مرحله کشوری راه یافتند که در خرداد سال جاری برای کسب عنوان قهرمانی دهمین دوره مناظرات به رقابت خواهند پرداخت.
 


نظر شما :