برگزاری مجموعه‌رویدادهای بیست‌وچهارمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان ایران

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۷ کد : ۲۹۵۳ اخبار سازمان اسلایدر
از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه سال جاری، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی برای تبیین مأموریت سازمان دانشجویان ایران در نظر گرفته شده است و طی یک ماه، مجموعه‌رویدادهایی در سازمان و شعب آن برگزار خواهد شد.
برگزاری مجموعه‌رویدادهای بیست‌وچهارمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، با فرارسیدن ۱۵ شهریورماه، سالروز تشکیل سازمان دانشجویان ایران، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی از 15 شهریورماه تا 15 مهر ماه 1401 برای تبیین مأموریت این سازمان در نظر گرفته شده است و طی یک ماه مجموعه‌رویدادهایی در سازمان و شعب آن برگزار خواهد شد.

جلسه و دیدار با برخی از چهره‌های علمی و فرهنگی کشور، برگزاری نشست‌های شعب، ارسال پیام برخی از چهره‌های شاخص فرهنگی، ازجمله برخی از برنامه‌ها در این بازۀ زمانی است. همچنین، با توجه به نزدیکی بازگشایی دانشگاه‌ها، شعب سازمان داشجویان در سراسر کشور غرفه‌های در دانشگاه‌ها مستقر خواهد کرد تا به معرفی سازمان دانشجویان اقدام شود.

گفتنی است، سازمان دانشجویان ایران به‌منظور ساماندهی مطلوب و ارتقای مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی و فوق برنامه در ۱۵ شهریور ماه ۱۳۷۷ تأسیس شد.
 

کلید واژه ها: بیست و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان ایران سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :