رونمایی از پوستر بیست‌وچهارمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان ایران

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۱ کد : ۲۹۵۵ اخبار سازمان
هم‌زمان با ۱۵ شهریور، پوستر بیست‌وچهارمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان ایران با شعار «سازمان دانشجویان ایران، درگاه ورود دانشجویان به زیست‌بوم نوآوری نخبگان ایرانی» رونمایی شد.
رونمایی از پوستر بیست‌وچهارمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، در مراسمی که به مناسبت بیست‌وچهارمین سالگرد سازمان دانشجویان ایران با حضور دکتر جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر رضا فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان ایران و اعضا و نمایندگان شعب این سازمان در محل سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی برگزار شد، از پوستر بیست‌وچهارمین سالروز تاسیس این سازمان با شعار «سازمان دانشجویان ایران، درگاه ورود دانشجویان به زیست‌بوم نوآوری نخبگان ایرانی» رونمایی شد. 

در این شعار، چشم‌انداز سازمان دانشجویان به‌عنوان درگاهی برای شناسایی، جذب و هدایت جوانان نخبه، فعال و مستعد ترسیم‌ شده ‌است که با هدف تربیت نیروی انسانی جوان، متخصص، پرانگیزه، دارای فضایل اخلاقی و مسئولیت پذیر در عرصه علم و فرهنگ فعالیت می‌کند. تلاش شده ‌است تا توانمندسازی از طریق هم‌افزایی ظرفیت‌های جوانان با ظرفیت‌ها و ماموریت‌های کلان نهاد انقلابی جهاددانشگاهی صورت‌ گیرد. همچنین بر اساس سند تحول سازمان دانشجویان ایران بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنای فکری نظری این شبکه و مقطع زمانی تحقق این چشم‌انداز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، سازمان دانشجویان ایران به‌منظور ساماندهی مطلوب و ارتقای مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی و فوق برنامه در ۱۵ شهریورماه ۱۳۷۷ تأسیس شد.


 

کلید واژه ها: بیست‌و‌چهارمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :