آغاز ثبت‌نام مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان گیلان

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در ایستگاه یازدهم خود ایستاده است و در سال ۱۴۰۱ با نگاهی متفاوت برگزار خواهد شد.
آغاز ثبت‌نام مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان گیلان

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ گفتگو بین دانشجویان برگزار می‌شود؛ چراکه مناظره فرصتی است برای یادگیری و اندیشیدن که در عمل به دانشجویان می‌آموزد، چگونه مستند و مستدل اندیشه خود را به مخاطب منتقل کنند و در زمان مطالبه، با بهترین بیان سخن بگویند. همچنین یکی از مهم‌ترین و موثرترین شیوه‌های ارتباط کلامی برای بیان دیدگاه ها و باورها و از بهترین فنون و راهکارهای دستیابی به واقعیت‌ها و کشف حقایق است.
سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان از تمام دانشگاه‌های استان و دانشجویان دعوت می‌کند تا در راستای ارتقای تعامل فرهنگی بین کنشگران فردی و جمعی و همچنین کمک به دستیابی به وفاقی تفاهمی با روشی اقناعی و مبتنی بر خرد جمعی در یازدهمین دوره این مسابقات ملی حضور یابند.


ثبت‌نام مرحله استانی در گیلان از 10 آبان ماه آغاز شده است و تا پایان آبان 1401 ادامه دارد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 09114679585 تماس حاصل نمایند.
 

کلید واژه ها: مسابقات یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :