انتصاب معاون برنامه ریزی و راهبری فعالیت‌های دانشجویی سازمان دانشجویان

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۶ کد : ۲۹۹۵ اخبار سازمان اسلایدر
با موافقت رئیس جهاددانشگاهی و با حکم سرپرست سازمان دانشجویان ایران، سرکار خانم "مهدیه شاه‌نظری" از اعضای پرتلاش سازمان دانشجویان به سمت معاونت برنامه ریزی و راهبری فعالیت‌های دانشجویی سازمان دانشجویان منصوب شد.
انتصاب معاون برنامه ریزی و راهبری فعالیت‌های دانشجویی سازمان دانشجویان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران؛ با موافقت رئیس جهاددانشگاهی و با حکم سرپرست سازمان دانشجویان ایران، سرکار خانم "مهدیه شاه‌نظری" از اعضای پرتلاش سازمان دانشجویان به سمت معاونت برنامه ریزی و راهبری فعالیت‌های دانشجویی سازمان دانشجویان منصوب شد.

در حکم سرکار خانم مهدیه شاه نظری به‌ عنوان معاون برنامه ریزی و راهبری فعالیت‌های دانشجویی سازمان دانشجویان  آمده است:
«انتظار می رود با در نظر گرفتن فلسفه وجودی تشکیل سازمان دانشجویان یعنی "دانشجو محور" بودن کلیه فعالیت های فرهنگی سازمان، ضمن احیای ساختار این معاونت که متاسفانه در چند سال گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته، درخصوص بازتعریف و بروز کردن فعالیت های ارزشمند گذشته و طراحی فعالیت های جدید متناسب با شرایط و مقتضیات روز جامعه دانشجویی کشور، اهتمام لازم به عمل آید.
همچنین توسعه و تقویت کمی و کیفی فعالیت های شعب سازمان در سراسر کشور به عنوان ستون و محور اصلی حرکت سازمان در ارتباط مستقیم و بی واسطه با دانشجویان و تنظیم سازوکار مناسب برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان در طراحی و اجرای فعالیت های فاخر و ماندگار، مورد انتظار است».

 لازم به ذکر است ایشان پیش از این به عنوان مدیر مرکز گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان فعالیت داشتند.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دانشجو


نظر شما :