نشست نقد و بررسی اولین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، نشست نقد و بررسی طرح «سرای امید، ایران» روز سه‌شنبه، ۲۴ آبان ماه با حضور دکتر رحیمیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی؛ دکتر فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان و عوامل اجرایی در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی برگزار شد.
نشست نقد و بررسی اولین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران» برگزار شد

دراین جلسه، دکتر رحیمیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای سازمان دانشجویان ایران و سایر اعضای جهاددانشگاهی واحد کرمان بیان داشت: لطف خدا و شهید سلیمانی و همراهی سایر دوستان سازمان دانشجویان موجب شد تا در شرایط حساس کشور ، افتتاحیه تورهای دانشجویی امید و مقاومت (تداوم)، به بهترین شکل برگزار شود. باور دارم که شهید سلیمانی در سرتاسر اردو، نگاه ویژه‌ای به جوانان داشتند. اگرچه برنامه، همانند تمامی برنامه‌های اجرایی نواقصی داشته‌است و این جای ایراد ندارد. چراکه دیکته نانوشته غط ندارد. اینکه 150 دانشجوی دختر طی دو روز  در زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، میهمان خانواده جهاددانشگاهی بودند و خدارا شکر به‌درستی و سلامت توانستیم شرط میزبانی را رعایت کنیم و با بازخوردهایی که گرفتیم الحمدالله خودشان هم بسیار راضی بودند؛ نشان می‌دهد این سفر دستاوردهای معنوی بسیاری همراه داشته است. این نشان از قابلیت‌های بسیار زیاد این طرح دارد که با توجه و همکاری نهادها و سازمان‌های دولتی در آینده به شکل گسترده‌تری برگزار شود. 

همچنین دکتر فریدزاده در ادامه ضمن تشکر از عوامل اجرایی و خداقوت به همکاران واحد کرمان بیان کرد: اجرای برنامه‌های این چنینی با مسئولیت‌های سنگینی همراه است و اگر همراهی همکاران سازمان نبود، امکان برگزاری برنامه بدین صورت وجود نداشت. ایشان با اشاره به استقبال دانشجویان از برنامه گفتند: دانشجویان در این اردو از ظرفیت‌های معنوی کشور آگاهی پیدا کردند و با اهمیت نقش شهید سپهبد سلیمانی بیش از پیش آشنا شدند.
همچنین وی افزود: رعایت انصاف در نقد و بررسی اینگونه برنامه‌ها اهمیت دارد چراکه سختی جز جدانشدنی اجرای این کارهای بزرگ است. 
در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و درباره موارد اجرایی و نحوه برگزاری اردو به نقد و بررسی پرداختند. 


گفتنی است این برنامه  توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی سازمان دانشجویان ایران با همکاری جهاددانشگاهی واحد کرمان روزهای پنج‌شنبه و جمعه 19و 20 آبان در استان کرمان برگزار شد.
  

کلید واژه ها: سرای امید،ایران گردشگری مقاومت گردشگری سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی استان کرمان سردار سلیمانی


نظر شما :