بازدید دانشجویان از دو واحد صنعتی در استان هرمزگان در هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»

دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان در قالب هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» از دو شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان و شرکت بسته‌بندی تغذیه سازان بکر طراوت در این استان بازدید کردند.
بازدید دانشجویان از دو واحد صنعتی در استان هرمزگان در هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، صادق یوسفی یگانه مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان، ضمن اعلام این خبر گفت: هجدهمین دوره طرح ملی «ایران،مرز پرگهر» که با حمایت و نظارت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، با حضور 40 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان با بازدید از شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان و شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت برگزار شد.
وی افزود: در بازدید از شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان دانشجویان با شرایط تولید درب و پنجره و نصب شیشه های دو جداره بر روی آنها آشنا شدند. همچنین دانشجویان از نحوه بسته‌بندی ادویه‌جات و قند و شکر شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت بازدید کردند.

لازم به ذکر است شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان با استفاده از علم روز دنیا در زمینه تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶شروع نموده است. اکنون شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان با تولید مقاطع آلومینیوم با انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک سازنده درب و پنجره اختصاصی، ترمال بریک، upvc و تولید شیشه های دوجداره و سه جداره صنعتی با دستگاه تمام اتوماتیک آماده ارائه خدمات می‌باشد.
همچنین شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت در زمینه تولید قند حبه، بسته‌بندی حبوبات و غلات و برنج، قند و شکر، خشکبار، انواع چاشنی و ادویه، قهوه و فرآورده بر پایه قهوه، محصولات غذایی آردی، سویا و سبزیجات و صیفی جات خشک فعالیت می‌کند.

کلید واژه ها: هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» جهاددانشگاهی طرح ایران مرز پرگهر مرکزگردشگری شعبه هرمزگان


نظر شما :