بازدید دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از شرکت تولید کننده شیرهای صنعتی "میراب" در قالب طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»

بازدید دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از شرکت تولید کننده شیرهای صنعتی "میراب" در قالب طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، روز چهارشنبه 26 بهمن ماه، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علم و صنعت در قالب طرح ملی «ایران؛ مرز پرگهر» از شرکت تولید کننده شیرهای صنعتی (میراب) بازدید کردند.
در این بازدید ابتدا مدیران ارشد شرکت به معرفی مجموعه و انتقال تجربیات خود پرداختند. در ادامه دانشجویان، در قالب دو گروه از واحد‌های مختلف کارخانه نظیر ریخته گری، مدلسازی، ماشین‌کاری، مونتاژ و تست بازدید کرده و به تبادل نظر با مدیران فنی و مهندسی پرداختند.
 

گفتنی است طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» توسط  مرکز گردشگری علمی-فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به صورت سالانه در سطح کشور برگزار می‌شود. این طرح ویژه دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی بوده و هدف از اجرای این طرح، آشناسازی دانشگاهیان با پروژه‌های صنعتی و فناورانه سراسر کشور و نیز آثار و مواریث فرهنگی و طبیعی در راستای افزایش خودآگاهی و خودباوری ملی است. جریان‌سازی فرهنگی به‌منظور تقویت اقتدار ملی و هویت ایرانی-اسلامی، فرهنگ‌سازی در جهت حمایت از صنعت و تولیدات ایرانی و اشتغال‌افزایی برای سرمایه‌های انسانی کشور و کمک به تولید و نشر محتوای بصری و شنیداری فاخر و جذاب و داده‌های متقن با موضوع میراث تاریخی تمدنی ایران از دیگر اهداف طرح ملی ایران مرز پرگهر بوده است.
 
 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران سازمان دانشجویان علم و صنعت کارخانه "میراب" ایران مرز پرگهر


نظر شما :