دیدار رئیس سازمان دانشجویان ایران با سرپرست معاونت پژوهشی و آموزشی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۳ کد : ۳۱۳۵ اخبار سازمان
دیدار رئیس سازمان دانشجویان ایران با سرپرست معاونت پژوهشی و آموزشی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، ، دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران با آقای دکتر مهدی، سرپرست معاونت پژوهشی و آموزشی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف دیدار کرد.
این نشست با هدف هم‌افزایی و مشارکت این دو  نهاد دانشگاهی جهت برگزاری طرح «فیلسوف فرهنگ» که به مناسبت بزرگداشت ابونصر حکیم فارابی توسط سازمان دانشجویان در حال برگزاری است، انجام گرفت . هدف از اجرای این طرح، الگوسازی برای جوانان و تشویق آنان به مطالعه آثار  و ایده های فارابی است.
رضا فریدزاده در این دیدار ضمن توضیحات تفصیلی پیرامون نحوه برگزاری برنامه افزود: این طرح در دو بخش استانی و ملی در شعب سازمان دانشجویان در سراسر کشور برگزار خواهدشد و نقش این موسسه در خصوص معرفی و بزرگداشت مفاخر ایران برای نسل جوان و دانشجو بسیار مهم و اثرگذار خواهدبود. همچنین دکتر مهدی ضمن تشکر از سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی جهت توجه به شناسایی تمدن اسلامی ایرانی به جوانان این مرز و بوم بیان کرد: موسسه ما ضمن همکاری در برگزاری هرچه بهتر این طرح، تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بهره‌مندی از اساتید فرهیخته بین المللی در برگزاری شایسته این رویداد دانشجویی نهایت همکاری را داشته باشد.  
در پایان مقرر شد موضوع همکاری در خصوص برگزاری طرح « فیلسوف فرهنگ» از طریق نمایندگان دو طرف پیگیری و اجرایی شود. 

کلید واژه ها: وزارت عتف سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی وزارت علوم


نظر شما :