به مناسبت عید سعید غدیر خم؛

جشن «تبسم» ویژه جهادگران جهاددانشگاهی برگزار شد/ اهدای جایزه برندگان مسابقه بهاران

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۷ کد : ۳۲۵۰ اخبار سازمان اسلایدر
همزمان با دهه ولایت و امامت، مراسم جشن خانوادگی تبسم ویژه اعضای جهاددانشگاهی و اهدای جایزه برندگان مسابقه بهاران در محل پژوهشکده فرهنگ‌ و هنر برگزار شد.
جشن «تبسم» ویژه جهادگران جهاددانشگاهی برگزار شد/ اهدای جایزه برندگان مسابقه بهاران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با همراهی سازمان دانشجویان ایران، همزمان با دهه ولایت و امامت، مراسم جشن خانوادگی تبسم ویژه اعضای جهاددانشگاهی امروز، ۱۳ تیرماه در محل پژوهشکده فرهنگ‌ و هنر برگزار شد.

در این مراسم پس از اجرای گروه پهلوانک های ایران زمین و گروه تواشیح لیله القدر، دکتر فریدون محمدی فام مدیرکل راهبری امور فرهنگی جهاددانشگاهی در این مراسم در رابطه با نحوه دعوت برای حضور در این مراسم اظهار کرد: فلسفه دعوت از جهادگران در این‌ مراسم، عید غدیر و دهه امامت و ولایت است که در این جلسه از خانواده سادات جهاددانشگاهی دعوت شدند و در دیگر برنامه های بعدی گروه های دیگر از خانواده جهاددانشگاهی را دعوت خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که حضور پررنگ جهادگران در این عرصه یاری‌گر معاونت فرهنگی است، گفت: در برنامه فرهنگی اخیر جهاددانشگاهی و در برنامه ریزی های این نهاد مسئولان جهاددانشگاهی تأکید دارند که بخشی از فعالیت‌های فرهنگی مجموعه باید به خانواده جهادگران تعلق گیرد تا یک احساس انسجام بوجود آید.

دکتر محمدی ‌فام با بیان اینکه طبق نظر مسولان این نهاد واحدها باید ۲۵ درصد از ظرفیت فرهنگی خود را به جهادگران واحد خود و خانواده‌های ایشان اختصاص دهند، افزود: در این راستا برنامه‌های فرهنگی متعددی در حوزه جهاددانشگاهی برگزار شده و می‌شود. همچنین، استعدادیابی خوبی در این زمینه انجام می‌شود و می‌توانیم گروه‌های خوبی از استعدادهای خانوادگی جهادگران تشکیل دهیم.

وی در رابطه با باشگاه خانوادگی جهادگران اظهار کرد: بستری در سامانه رویتاب به نام باشگاه خانوادگی جهادگران تشکیل شده که حدود ۵۰۰ نفر از جهادگران عضو آن هستند. این باشگاه چنانچه به تعداد قابل توجهی برسد، خدمات پشتیبانی به ایشان ارائه خواهد شد. این باشگاه بستری خواهد شد تا جهادگران به خوبی با هم تعامل داشته باشند.

وی در رابطه با مسابقه بهاران و این که مسابقه در چند بخش خاطره، عکس، دل‌نوشته و پاسخ به سوالات تصویری برگزار شد، بیان کرد: در بخش عکس ۲۴۰ اثر ارسال شد که به هشت نفر جایزه دو میلیون تومانی اعطا می‌شود. در بخش خاطره و دل‌نوشته نیز پنج نفر حائز جایزه دو میلیون تومانی خواهند شد. در بخش مسابقه سوالات جهاد نیز به پنج نفر از خانواده جهادگران و به قید قرعه پنج جایزه چهار میلیون تومانی اعطا می‌شود. همچنین ۱۰‌ جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز به شرکت کنندگان در مراسم اعطا می‌شود.

در این مراسم قرعه‌کشی مسابقه بهاران برگزار و به برندگان این قرعه‌کشی نیز جوایزی اعطا شد.

حفظ سوره فجر:

محمد نظامی

زهرای تقوی

مهسان کلانتر مهرجردی

ارشیا غفاریان مسلمی

کمیلی امیدی

مبینا جعفرزاده

 

دلنوشته و خاطره:

نرگس کوچکی

اسماعیل کریمی

زهرا علی بابایی

بهروز فیض آبادی

مبینا جعفرزاده

 

عکس:

علی صدیقی

هومن فیضی

فرشته احمدی اردکانی

محمدصدرا آرش

فرزاد خشنودان

سید فاطمه جوادی

محمدصادق جهانبخش

رعنا ملوکی

 

سوال تصویری:

پدرام حسین نژاد

فاطمه فاطمی

آفریده بهادر

زهرا جلیلی

حسن صنعتی کلوخی


مشاهده گزارش تصویری

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران عید غدیر جهاددانشگاهی جشن تبسم مسابقه بهاران


نظر شما :