خانواده‌های اعضای سازمان دانشجویان ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گرد هم آمدند

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۶ کد : ۳۲۷۱ اخبار سازمان اسلایدر
خانواده‌های اعضای سازمان دانشجویان ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی  گرد هم آمدند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، در نشستی صمیمانه از خانواده‌ محترم اعضای جهادگر سازمان دانشجویان ایران تقدیر و تشکر به عمل آمد. 
در این نشست که با حضور دکتر کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر محمدی فام مدیرکل راهبری امور فرهنگی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران و خانواده اعضای جهادگر سازمان دانشجویان ایران برگزار شد، از فرزندان اعضای چهادگر نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تشکر شد. 
در این مراسم دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران، ضمن خوش‌آمد به مهمانان و خانواده های محترم اعضای جهادگر این سازمان، از زحمات همدلانه اعضا در برنامه‌ها و فعالیت‌های یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد. سپس هر یک از خانواده ها و فرزندان به معرفی خود پرداختند.
در ادامه، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاددانشگاهی ، بر لزوم آشنایی فرزندان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، اهمیت شناخت استعدادهای فرزندان و تربیت آنان در راستای ارزش آفرینی برای آینده کشور تاکید کرد و افزود:  امروزه بیش از هرچیزی نفوذ فرهنگی دشمن بر سبک تربیتی فرزندان ایران است. باید در مقابل این تهاجم هوشیار باشیم و فرزندان خود را نسبت به این جنگ نرم فرهنگی آشنا سازیم.
وی در ادامه بیان کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در دوره جدید بخشی از رسالت فرهنگی خود را برای خانواده های جهادگران و فرزندان آنان اختصاص داده است و فرزندان جهادگران از سرمایه های آینده کشور هستند که نسبت به پرورش فرهنگی، فکری و ارزشی آنان احساس مسئولیت داریم. 
در این مراسم دکتر محمدی فام، مدیرکل راهبری امور فرهنگی نیز ضمن خوش ‌آمدگویی به خانواده های جهادگر بیان کرد: برگزاری همچین مراسمی جای تقدیر و تشکر دارد و ادامه دادن برگزاری چنین محفل‌هایی موجب آشنایی با خانواده ها، ایجاد همدلی  و مودت بیشتری خواهدشد. همچنین شناخت فرزندان و توانایی های آنان موجب می‌شود تا از ظرفیت و توانمندی‌های فرزندان جهادگران در فعالیت های جهاددانشگاهی بیش از پیش استفاده شود.
در ادامه فرزندان خانواده های جهادگران دانشگاهی بخشی از توانمندی های خود از قبیل مداحی، قرائت قرآن کریم، شعرخوانی و... را اجرا کردند. 
بخش دوم به همراه نماهنگ از زحمت اعضای سازمان دانشجویان و فرزندان اعضای جهادگر از دیگر برنامه های این مراسم بود.  در انتهای برنامه، به رسم یادبود هدایایی به همراه لوح تقدیر به هریک از فرزندان اعطا شد.
 

مشاهده گزارش تصویری

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :