نشست نقد و بررسی «یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۳۲۷۴ اخبار سازمان گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
نشست نقد و بررسی «یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، نشست نقد و بررسی "یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" روز یکشنبه، 22مردادماه در محل سالن شهیدصبوری معاونت فرهنگی جهادددانشگاهی برگزار شد.
در این نشست، دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و برخی از مدیران و کارشناسان سازمان دانشجویان و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی جهت نقد و بررسی برنامه حضور داشتند. 
دکتر کلانتر مهرجردی ضمن تشکر از همکاران سازمان دانشجویان، به بیان دیدگاه‌های خود جهت ارتقای کمی و کیفی مسابقات مناظره در سال های آتی پرداخت. وی با تاکید بر مشارکت بیشتر دانشجویان در برگزاری برنامه و سپردن امور به دست دانشجویان افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان فرصت کم نظیری در جذب دانشجویان و استفاده از ظرفیت آنان در طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی خواهد بود.  ایشان در تقویت مسابقات ملی مناظره دانشجویان و همچنین مناظره اساتید و نخبگان دانشگاهی (بیان) به عنوان دو برنامه فاخر فرهنگی جهاددانشگاهی تاکید کردند. در ادامه جلسه، هریک از مدیران حاضر معاونت فرهنگی به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند. 
در انتها دکتر فریدزاده ضمن تشکر از نظرات حاضران، به موانع و مشکلات اجرایی در برگزاری مسابقه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا حمایت‌های مادی و معنوی معاونت فرهنگی در برگزاری دوره‌های بعدی "مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران"، بیش از پیش موجب افزایش کیفیت برگزاری این مسابقات شود.  همچنین خانم‌ها شاه‌نظری، چاوشیان و عرب نیز به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مباحث مربوط در جلسات پرداختند. 
 

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران معاونت فرهنگی مناظره بیان مناظره اساتید


نظر شما :