جهادگران نمونه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی معرفی شدند

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۳ کد : ۳۲۷۸ اخبار سازمان
جهادگران نمونه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، مراسم معرفی و تقدیر و تشکر از جهادگران نمونه سازمان دانشجویان ایران روز چهارشنبه 25 مردادماه در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شد. 
در این مراسم که با حضور دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران و اعضای سازمان دانشجویان ایران برگزار شد، جهادگران نمونه سال 1402این سازمان معرفی و قدردانی شدند.
دکتر فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران، ضمن تبریک سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اهم اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده و دردست‌اقدام سازمان را تشریح و از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط اعضای سازمان سپاس‌گزاری کرد. همچنین اعضای سازمان نظرات خود را درخصوص فعالیت‌های‌ صورت گرفته در جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان ایران بیان کردند.
در ادامه، آقایان حسن دلخوش فتیده از حوزه پشتیبانی، محمد اسکندری از روابط عمومی و سرکار خانم چاوشیان مدیر امور شعب سازمان به عنوان جهادگران نمونه سازمان دانشجویان ایران انتخاب و به پاس تلاش‌ها، اقدامات و فعالیت‏های اثربخش و جهادی ایشان، لوح تقدیر و هدایایی به آنان اعطا شد.

مشاهده گزارش تصویری 

 


 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :