معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان دانشجویان ایران با مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران دیدار کردند

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۴ کد : ۳۳۱۰ اخبار سازمان اسلایدر
دکتر کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران روز شنبه هشت مهرماه، با مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه  تهران دیدار کردند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان دانشجویان ایران با مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه  تهران دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران روز شنبه هشت مهرماه، با مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه  تهران دیدار کردند.

در این نشست، دکتر کلانتر مهرجردی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و لزوم فعالیت هدفمند در راستای تحقق الگوی پیشرفت در جامعه اسلامی بیان کرد: فعالیت فرهنگی درجهاددانشگاهی از نخستین روزهای شکل‌گیری این نهاد آغاز شده وطی سه دهه فعالیت، کارنامه درخشانی از طرح‌ها و برنامه‌های بدیع و موثر فراهم شد. از همان ابتدا جهاددانشگاهی برمبنای اهداف خود و با عنایت به مفاد اساسنامه، کوشش نظام‌مند فرهنگی در دانشگاه‌ها را به عنوان گسترده‌ترین حوزه فعالیت‌های خود برگزید ومخاطب اصلی خودرا در محیط‌های دانشجویی، مطابق سرفصل‌گزینی، هدف‌گزاری و برنامه‌ریزی دامنه‌دار جستجوکرده‌است. اصل بنیادین این حوزه درهمه ابعاد یاد شده، تکیه و توجه جدی به مبانی علمی و مطالعات نظری در تدوین برنامه ها وطرح‌های خودجوش دانشجویی وجذب مشارکت آنان در فعالیت‌های فرهنگی بوده است. 
وی افزود: این معاونت مراکز و سازمان دانشجویی فرهنگی متعددی را تاسیس کرده است که صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران یکی از آنهاست که با اهدای وام های دانشجویی به دانشجویان کمک می‌کند. 
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در پایان خواستار مشارکت و همراهی بنیاد حامیان دانشگاه تهران در طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌های سراسر کشور مخصوصا دانشگاه تهران شد. 
دکتر غلامی، مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز، ضمن استقبال و تشکر از فعالیت‌های دانشجویی جهاددانشگاهی از پیشنهاد همکاری و تعاملات فی ما بین این دو نهاد استقبال کرده و پس از ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این بنیاد، آمادگی خود را به جهت همکاری‌های مشترک برای دانشجویان اعلام کرده است. 
در این جلسه مقرر گردیده است، دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران به عنوان نماینده جهاددانشگاهی به منظور پیگیری موارد مطروحه و مورد علاقه طرفین معرفی گردد. 
شایان ذکر است، بنیاد حامیان دانشگاه تهران در سال 1393در راستای بهره‌گیری ازتوانمندی‌های مادی و معنوی خیرین، تشویق و ترغیب توانگران و نیک‌اندیشان برای تقویت و گسترش زیرساخت‌های دانشگاه تهران، با همت جمعی از خیرین نیک‌اندیش و دانش‌آموختگان نیک‌خواه دانشگاه تهران به منظور حمایت از اهداف و مأموریت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دانشگاه به مثابه نماد آموزش عالی راه‌اندازی شد.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دانشگاه تهران بنیاد حامیان دانشگاه تهران


نظر شما :