برگزاری دورۀ آموزشی«محتوا ساز» توسط شعبه سازمان دانشجویان واحد اصفهان

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۲ کد : ۳۳۴۵ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
برگزاری دورۀ آموزشی«محتوا ساز» توسط شعبه سازمان دانشجویان واحد اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دوره آموزشی «محتوا ساز»، با هدف آموزش تولید محتوا در حوزه علم و فناوری به دانشجویان سراسر کشور، توسط معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.
شایان ذکر است، این دوره به صورت آنلاین، همراه با ۶۰ ساعت آموزش نظری و عملی در آبان و آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و دانشجویان برای شرکت در آن تا پایان مهرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند اطلاعات خود را در نشانی www.jzip.ir/elm ثبت کنند.
چیستی تولید محتوا و کیستی تولیدکننده‌ محتوا، آشنایی با محتوای علمی و انواع آن، آشنایی با ابزار و بسترهای تولید محتوای علمی، نحوه تعیین هدف محتوایی، تدوین سند استراتژی محتوای علمی، تدوین سند پرسونای مخاطب محتوای علمی، آشنایی با علم و فناوری در دنیای روایت‌گری، برنامه‌ریزی و تقویم محتوایی، تشکیل تیم محتوا، تحلیل استراتژیک محتوای علمی، ویراستاری محتوای علمی و شاخص‌های عملکرد محتوا یا KPI. از جمله سرفصل‌های این دوره خواهدبود.
بهاره صفوی، کاظم کوکرم، محمدجواد ترابی، محمدحسین جهان‌پناه، محمدرضا نوروزی، عرفان خسروی، پیمان اکبرنیا و محمد فرمان‌آرا اساتید این دوره هستند و از مزایای شرکت در آن می‌توان به اعطای گواهینامه معتبر از سوی معاونت علم‌وفناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و جهاددانشگاهی همچنین دعوت از برگزیدگان برای حضور در کمپِ پایان دوره نام برد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۶۶۴۸۹۹۷۴ تماس بگیرند و یا به سایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان به نشانی https://jzip.ir/daneshjoo مراجعه کنند.

کلید واژه ها: دانشگاه صنعتی اصفهان سازمان دانشجویان ایران استان اصفهان جهاددانشگاهی


نظر شما :