معرفی برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران در لرستان

معرفی برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران در لرستان

به گزارش روابط عمومی  سازمان دانشجویان ایران، مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران توسط سازمان دانشجویان استان لرستان برگزار شد.

دکتر فرهاد فرامرزیان رییس جهاددانشگاهی واحد لرستان بیان کرد: در این مسابقات ۲۷ تیم، ۱۸ داور و ۱۰۸ دانشجو از دانشگاه‌های استان لرستان به مدت سه روز از شرکت داشتند. براساس رأی هیئت‌ داوران تیم "شهریار" از دانشگاه لرستان به رتبه اول دست یافت، تیم "مبین" از دانشگاه فرهنگیان لرستان دوم شد و تیم "فونیکس" از دانشگاه علوم پزشکی لرستان به رتبه سوم رسید و تیم"امام موسی صدر" از دانشگاه فرهنگیان لرستان نیز چهارم شد که تیم نخست به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.
فرامرزیان با اشاره به اهمیت مناظرات دانشجویی و اینکه مناظره باعث می‌شود دانشجو مطالبه‌گر باشد، تأکید کرد: فلسفه دانشگاه و دانشجو مطالبه‌گری است و برگزاری برنامه‌هایی از این دست دلیلی می‌شود که دانشجویان نسبت به خیلی از مسائل در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، خود را دخیل بدانند.
وی با بیان اینکه آینده مملکت به دست دانشجویان ساخته می‎شود، لذا قشر دانشجو باید همواره تمرین و ممارست داشته باشد، اضافه کرد: دانشجو باید نسبت به منافع استانی، ملی و فراملی دغدغه داشته باشد، چراکه این دغدغه باعث می‎شود استان و کشوری سربلند و موفق داشته باشیم.

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران استان لرستان دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره


نظر شما :