رقابت ۲۲ تیم در مرحله استانی دوازدهمین دورۀ "مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران" در اصفهان

رقابت ۲۲ تیم در مرحله استانی دوازدهمین دورۀ "مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران" در اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله استانی دوازدهمین دورۀ "مسابقات ملی مناظرۀ دانشجویان ایران" در شعبه سازمان دانشجویان استان اصفهان با رقابت 22 تیم دانشجویی آغاز شد. 
فرایند ثبت‌نام در مرحلۀ استانی دوازدهمین دوره از مسابقات مناظرۀ دانشجویان ایران، از آبان ماه سال جاری در سازمان دانشجویان واحد اصفهان آغاز شده و تا کنون، ۲۲ گروه چهار نفره از دانشگاه‌های سراسر استان، با تکمیل فرم ثبت‌نام برای رقابت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.
به منظور توانمندسازی و آشنایی بیشتر دانشجویان با فرایند برگزاری مسابقات مناظرۀ دانشجویی، چهارشنبه 22 آذرماه، کارگاه آموزشی «اصول شرکت در مسابقۀ مناظرۀ دانشجویی» با حضور زهرا دهقانی، عضو تیم نایب قهرمان دورۀ یازدهم، به صورت برخط و دوشنبه 27 آذرماه کارگاه آموزشی «فن بیان » با حضور، هادی بختیاری، کوچ سخنرانی و مدرس فن بیان به صورت برخط و حضوری در دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار شد.
گزاره‌هایی که از سوی دبیرخانۀ مسابقات مناظرۀ دانشجویی در اختیار سازمان دانشجویان واحد اصفهان قرار گرفته نیز پس از تشکیل گروه به دانشجویان داده شده و آنان موضع خود را در خصوص موافقت یا مخالفت با این گزاره‌ها اعلام کردند.
با توجه به نزدیکی زمان برگزاری امتحانات و بنا به درخواست دانشجویان، رقابت این 22 گروه، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بهمن‌ماه، آغاز خواهد شد و گروه‌های موافق و مخالف، رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا داوران، میزان تسلط آن‌ها را بر بحث و توانایی آنان را در پیش برد یک گفت‌وگوی مستدل و منطقی بسنجند و به گروه‌ها امتیاز بدهند. برگزیدگان این مسابقات به مرحلۀ کشوری مسابقات راه خواهند یافت.

کلید واژه ها: استان اصفهان سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره


نظر شما :