برگزاری مراسم بزرگداشت "روز زن"

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۶ کد : ۳۴۴۲ اخبار سازمان
برگزاری مراسم بزرگداشت "روز زن"

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن طی مراسمی از  بانوان همکار این سازمان تقدیر و تشکر شد. 
در این مراسم که با حضور دکتر کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، دکتر رحیمیان رئیس سازمان جهاددانشگاهی تهران، دکتر محمدی فام مدیرکل حوزه آموزش جهاددانشگاهی، دکتر فریدزاده رئیس سازمان دانشجویان و سایر اعضا و همکاران سازمان برگزار شد، ضمن پذیرایی از حاضران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از بانوان همکار این مجموعه تقدیر و تشکر شد. 
دکتر کلانتر مهرجردی در این نشست با اشاره به توانمندی ها و نقش موثر بانوان همکار در مهم ترین فعالیت‌ها و اقدامات جهاددانشگاهی بیان کرد: بانوان با الگوپذیری از حضرت زهرا(س) چه در ساحت زندگی شخصی و چه در ساحت اجتماعی می‌توانند نقش آفرین باشند. 
در ادامه دکتر فارسی ضمن تقدیر از ارج نهادن به اینگونه مناسبت‌ها و خداقوت به بانوان سازمان، از فعالیت‌های سازمان دانشجویان تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد سازمان دانشجویان باید در قامت یک تشکیلات دانشجومحور از دانشجویان و جوانان در پیشبرد امور استفاده کند.  
همچنین دکتر رحیمیان نیز ضمن تشکر از سازمان دانشجویان جهت تدارک این برنامه صمیمانه، بیان کرد: بعد از مدت‌ها فعالیت و مشغله کاری در جهاددانشگاهی تهران، حضور در جمع صمیمی اعضای سازمان دانشجویان را مغتنم می‌شمارم تا از تلاش صادقانه همکاران جهاددانشگاهی علی الخصوص بانوان گرامی تشکر کنم. 
در انتها دکتر فریدزاده نیز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) از زحمات همکاران سازمان دانشجویان طی این مدت سپاسگزاری کرد. 
تقدیر از زحمات و همکاری‌های صمیمانه جناب آقای دکتر محمدی فام با سازمان دانشجویان در مدت تصدی مسئولیت اداره کل راهبری فرهنگی و اهدای لوح تقدیر به بانوان همکار سازمان دانشجویان و صرف ناهار پایان بخش این مراسم بود.
 

کلید واژه ها: روز زن سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :