برگزاری اردوی " ایران، مرز پرگهر" توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

برگزاری اردوی " ایران، مرز پرگهر" توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، اردوی «ایران، مرز پرگهر» روز پنج شنبه 23 آذرماه ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان توسط سازمان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
روز پنج شنبه 23 آذر جمعی از دانشجویان دختر دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان در بازدید از شرکت رسول اصفهان (قالی سلیمان) و منطقه گردشگری ورزنه شرکت کردند.
شرکت تولیدی وصنعتی رسول اصفهان با برند «قالی سلیمان» با دارا بودن زنجیره کامل تولید از رنگرزی، ریسندگی، بافندگی تا تکمیل و همچنین عرضه محصول در شبکه توزیع که فروشگاه‌های زنجیره‌ای «قالی سلیمان» در ایران و خارج از کشور را نیز شامل می شود، به صورت مستقیم در بازار حضور داشته و سلایق و نظرات مصرف کننده در این ساختار عمودی با سرعت از بازار مصرف به مرحله طراحی و برنامه ریزی تولید منتقل می‌شود و توجه داشتن به نیاز بازار و سرعت بخشیدن به تامین خواسته ها و نیازهای مصرف کننده به عنوان یکی از عوامل موفقیت این شرکت می باشد .
محصولات تولیدی در کارخانجات شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان عبارت است از:
انواع نخ اکریلیک با الیاف STAPLE و TOW در نمرات 15 الی 50 ، های بالک ، های شرینگ برای صنعت فرش ماشینی. همچنین این کارخانه با تولید انواع نخ : پلی استر ، پلی پروپیلن با نمرات مختلف از طریق سیستم و فرآیند ذوب ریسی.  تولید انواع فرش ماشینی با نخ های اکریلیک ، TOW ، پلی استر ، پلی پروپلین در نمرات مختلف و تولید انواع فرش 350 شانه ، 700 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه و 2000 شانه نما کلکسیون ابریشمی تراکم مختلف ، از تراکم 960 الی تراکم 4500 از جمله کارخانه‌جات مهم ایران محسوب می‌شود. 
بعد از بازدید علمی دانشجویان به سمت کویر ورزنه حرکت کردند که مکانی مناسب برای کویرنوردی و راه رفتن روی ماسه‌های داغ است و در انتها بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر گردشگری ورزنه و همچنین بازدید از برج کبوتر ، پل تاریخی ، گاو چاه  و... انجام شد. 
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی طرح ایران مرز پرگهر استان اصفهان


نظر شما :