صدور مجوز تشکیل دو کانون در سازمان دانشجویان اصفهان

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۳۴۵۴ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
نشست شورای شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان، با حضور تمامی اعضا برگزار و در آن با شروع فعالیت دو کانون دانشجویی «نیک آوا» و «خانه روشنان» در زمینه چندرسانه‌ای و شعر و ادبیات موافقت شد.
صدور مجوز تشکیل دو کانون در سازمان دانشجویان اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر زاهد شفیعی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و رئیس شورای شعبه سازمان دانشجویان، در این نشست با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر حوزه دانشجویی، گفت: فضای دانشجویی، فضای یادگیری دو طرفه است و به‌طور کل، هدف از ایجاد پلتفرم‌های دانشجویی در نهادهای مختلف، همین است که بیاموزیم با یکدیگر گفت‌وگو کنیم.
 سرپرست جهاددانشگاهی واحد اصفهان، خاطرنشان کرد: یافته‌های یک گزارش نشان می‌داد که در ایران، برخی از کسب‌وکارها در سال‌های اولیه تأسیس از بین می‌روند و آسیب‌شناسی ثابت می‌کرد بیش از آنکه موانع مالی آن‌ها را به این نقطه رسانده باشد، نبود فهم مشترک و نداشتن مهارت‌های ارتباطی عامل این مسئله بوده است.
 رئیس شورای شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان، از دانشجویان درخواست کرد که فضای فعالیت‌های فوق‌برنامه کانونی را جدی بگیرند، چراکه توسعه، نیازمند انسان‌هایی است که خودشان را وقف این امر کرده باشند.
 او در ادامه، خواستار شناختن جهاددانشگاهی و مأموریت‌های آن توسط دانشجویان شد و تصریح کرد: شناخت دقیق جهاددانشگاهی باعث می‌شود که دانشجویان در کنار انجام فعالیت‌هایی برای آگاهی بخشی عمومی، به کارهای خود عمق بیشتری بدهند و با غایت جهاد ارتباط معناداری پیدا کنند. امید و خودباوری مهم است و دانشجویان باید بدانند که به شرط ایجاد یک جریان پرمعنا، سازمان تجاری‌سازی و فناوری جهاددانشگاهی می‌تواند به آنان برای تبدیل ایده‌ به شغل کمک کند.
 شفیعی، فلسفه وجودی دانشگاه را در گرو وجود دانشجو دانست و با بیان اینکه اجتماع، اقتصاد را می‌سازد ادامه داد: تصویری که رسانه، از برند ما می‌سازد با واقعیت منطبق نیست و به همین خاطر است که باید هر کدام در حوزه خود تلاش کنیم بحث تبیین و معرفی ظرفیت‌ها و دارایی‌ها را جدی‌تر بگیریم. 
 در ادامه این نشست، ستاره معصوم زاده، دبیر کانون فیلم برداشت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اصفهان، گزارشی از رویدادهایی که طی ماه‌های گذشته توسط این کانون اجراشده بود ارائه داد و سپس، ایده تشکیل دو کانون در زمینه چندرسانه‌ای و شعر و ادبیات از سوی دل آرام قلع ریز، دانشجوی رشته مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی اصفهان و وحید خادمی، دانشجوی رشته زیست فناوری دانشگاه اصفهان در حضور اعضای شورای شعبه سازمان دانشجویان طرح و با صدور مجوز فعالیت آن موافقت شد.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی استان اصفهان


نظر شما :