برگزاری مرحله یک هشتم نهایی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی گلستان

برگزاری مرحله یک هشتم نهایی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی گلستان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌های استان گلستان در مرحله یک هشتم نهایی آغاز شد. 
علی قاسمی مدیراجرایی شعبه سازمان دانشجویان استان گلستان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری مسابقات مناظرات دانشجویی در استان گلستان به میزبانی جهاددانشگاهی با رشد ۶ برابری تعداد تیم ها و با حضور ۴۸ تیم آغاز شد، اظهار کرد: این مسابقات در مرحله مقدماتی با مسابقاتی جذاب و پرهیجان برگزار شده و تیم های برتر در مرحله حذفی به مسابقات ادامه خواهند داد.
وی با بیان این که تیم های حاضر از دانشگاه‌‍‌های علوم پزشکی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه گلستان، دانشگاه گنبدکاووس، دانشگاه فرهنگیان گرگان و گنبدکاووس، دانشگاه فنی و حرفه ای دختران و پسران، دانشگاه پیام نور، دانشگاههای آزاد شهرستان های مختلف و موسسات آموزش عالی و مراکز علمی و کاربردی در مسابقات شرکت کرده اند، افزود: از حیث فراگیری و پراکندگی جغرافیایی این دوره از مسابقات در طول سال‌های برگزاری در ۱۲ سال گذشته بی نظیر بوده است.
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه مرحله حذفی و یک شانزدهم نهایی این مسابقات از فردا صبح آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری موسسه غیرانتفاعی حکیم جرجانی گرگان و در سالن همایش های این موسسه آموزش عالی برگزار خواهد شد.
قاسمی چالش‌های استانی از جمله انتخابات را یکی از مهم‌ترین موصوعات مناظرات این مرحله عنوان کرد و افزود: حضور شجاعانه و صریح دانشجویان در این مسابقات و بیان دغدغه‌های خود در آزادی کامل با رعایت چارچوب ها نشان از بلوغ جریان دانشجویی در استان گلستان دارد.
وی با بیان این‌که تلاش داریم تا این مسابقات را به صورت لیگ در طول سال تحصیلی ادامه دهیم، اضافه کرد: همواره از حمایت های رئیس و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان، کمیسیون دانشجویی و دبیرخانه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاهها تشکر می کنیم که در این مسیر به ما کمک کرده اند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره


نظر شما :