با حکم رئیس جهاددانشگاهی، اعضای شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند

با حکم رئیس جهاددانشگاهی، اعضای شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی طی احکام جداگانه اعضای شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را منصوب کردند. 
مطابق این احکام آقایان دکتر علی منتظری رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، دکتر علیرضاکلانترمهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر یعقوب فتح‌اللهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌پور معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر رضا فریدزاده رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و همچنین آقایان دکتر ابراهیم سوزنچی کاشانی، دکتر محمدحسین ساعی، دکتر عادل پیغامی از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به مدت یک سال منصوب شدند. شایان ذکر است ریاست این شورا بر عهده رییس جهاددانشگاهی می باشد.
هدف از تشکیل این شورا تعیین چشم انداز و اهداف مورد نیاز برگزاری مسابقات، کمک به رفع موانع در اجرای مسابقات و نظارت وارزیابی کیفیت برگزاری مسابقات است. 
گفتنی است سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله‌‏العالی) مبنی بر «نیاز جامعه به ترویج کرسی‏‌های آزاداندیشی و برگزاری مناظره‌های قانونمند توأم با امکان داوری» از سال 1390 اقدام به طراحی و اجرای «مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» نموده که تاکنون یازده دوره از این مسابقات، با مشارکت بیش از 12 هزار نفر از دانشجویان و اساتید برگزار شده است و دوازدهمین دوره درحال برگزاری است. این مرکز علاوه بر این مسابقات، برگزاری یک دوره مناظره به زبان انگلیسی، پنج عنوان مسابقات مناظره تخصصی، مناظره اساتید و نخبگان دانشگاهی با عنوان "بیان" و برگزاری گفتگوهای دانشجویی با محوریت مسائل روز و تولید محتوای آموزشی در قالب نشریه، کتاب، فیلم و کارگاه‌های تخصصی را در نیز در کارنامه خود دارد.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت علوم وزارت بهداشت نهاد رهبری در دانشگاه ها


نظر شما :