برگزاری آخرین نشست اعضای سازمان دانشجویان ایران در سال ۱۴۰۲

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۹ کد : ۳۵۰۴ اخبار سازمان اسلایدر عمومی
برگزاری آخرین نشست اعضای سازمان دانشجویان ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، آخرین نشست عمومی سازمان دانشجویان ایران با حضور دکتر فریدزاده رئیس سازمان دانشجویان و همکاران این سازمان روز دوشنبه 21 اسفندماه 1402 در سالن شهیدصبوری جهاددانشگاهی برگزار شد. 
در این نشست دکتر فریدزاده ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از اعضای سازمان دانشجویان به جهت اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در یک سال اخیر بیان کرد: همکاری، تعهد و احساس مسئولیت اعضای سازمان دانشجویان موجب شده تا همواره علی رغم محدودیت منابع و امکانات، برنامه ها و فعالیت های سازمان هم در سطح جهاددانشگاهی و هم در جامعه دانشگاهی و فرهنگی کشور زبانزد و فاخر جلوه کند و این مهم مدیون همکاری تیمی و تعهد دلسوزانه اعضای سازمان دانشجویان است. 
فریدزاده همچنین از برنامه‌ها و فعالیت های سازمان دانشجویان در سال آینده نام برد و تاکید کرد اولویت های فرهنگی و دانشجویی کشور، رویکرد ما را در طراحی و اجرای برنامه‌ها مشخص خواهد کرد.  در ادامه هریک از اعضا و همکاران نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. 
همچنین در این نشست از آقای مجتبی آهنگر به عنوان اولین همکار بازنشسته سازمان دانشجویان ایران با اهدای لوح و هدیه، تقدیر و تشکر صورت گرفت. 
 

 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :