امضای تفاهم‌‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۰ کد : ۳۵۰۷ اخبار سازمان اسلایدر
تفاهم‌‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان باهدف مشارکت در انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ترویجی، تربیتی و پژوهشی به امضا رسید.
امضای تفاهم‌‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، تفاهم‌‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان باهدف مشارکت در انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ترویجی، تربیتی و پژوهشی به امضای دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد و فرهاد فتحی نژاد معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان رسید.

موضوع این تفاهم‌نامه، همکاری و مشارکت در انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ترویجی، تربیتی و پژوهشی مرتبط و برگزاری رویدادهای مختلف در راستای شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای درخشان دانش‌آموزی است.

ازجمله زمینه‌های همکاری مشترک نیز می‌توان به برگزاری مسابقات ملی مناظره دانش‌آموزی با طراحی متناسب با محیط دانش آموزان مستعد؛ تشکیل کارگروه‌های دانش‌آموزی با محوریت مسئولیت اجتماعی (با اولویت محیط‌زیست و حمایت از محرومان)؛ برگزاری دوره‌های آشنایی با رشته‌های دانشگاهی، فرصت‌های شغلی و مبانی کسب‌وکار؛ برگزاری رویدادهای نوآورانه ترویجی، فرهنگی و آموزشی در جهت افزایش نشاط فضای آموزشی؛ برگزاری کارگاه‌ها، کار سوق‌ها و اردوهای تربیتی و تبیینی باهدف و توانمندسازی، ارتقای دانش و توسعه مهارت‌های تخصصی بنا به ضرورت‌های مورد تأکید افزایش دانش معنوی و آشنایی دانش‌آموزان باارزش‌ها و بنیان‌های فکری و اندیشه انقلاب اسلامی و استکبارستیزی و شناخت نظام سلطه اشاره کرد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تهیه و تنظیم شده است.

کلید واژه ها: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان سمپاد سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :