برگزاری رویداد هفته سفیران زمین به مناسبت روزجهانی زمین پاک و هفته زمین

انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) با همکاری باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست ایران و ۶ انجمن علمی دانشجویی از دانشگاه های مختلف کشور اقدام به برگزاری رویداد هفته سفیران زمین کرده است.
برگزاری رویداد هفته سفیران زمین به مناسبت روزجهانی زمین پاک و هفته زمین

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی؛ هفته سفیران زمین که از ۲ اردیبهشت آغاز شده و تا ۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، با شعار «من هم یک سفیر زمین هستم» و با محورها و بخش های مختلف برای گروه های کودک و نوجوان و همچنین دانشجویان و جوانان پایه گذاری و در حال اجرا می باشد.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت ویدیوهای یک دقیقه ای، عکس و کاریکاتور، شعر و دکلمه در قالب محورهای مدیریت پسماند، آلودگی هوا، آب و خاک، تغییرات اقلیمی و تنوع زیستی برای دبیرخانه ارسال نمایند.

تاکنون بیش از ۷۵ اثر محیط زیستی در بخش ها و محورهای مختلف از شهرهای مختلف کشور و از گروه های سنی مختلف جهت شرکت در رویداد دریافت شده و بیش از ۱۰۰ نشان به داوطلبین این رویداد اهدا شده است.

برگزاری ۵ گفتگوی زنده در قالب گفتگوهای سفیران زمین هر شب ساعت ۲۲ به مدت یک ساعت از دیگر برنامه‌های این رویداد بوده است.

تولید محتواهای آموزشی توسط کمیته برگزاری در حوزه های مختلفی مانند مدیریت پسماند، آلودگی هوا، مدیرت آب، خاک و تغییرات اقلیمی در قالب های مختلفی اعم از اینفوگرافی، پوستر ترویجی، پادکست صوتی و ویدیویی نیز از برنامه های این رویداد می باشد که در حال تدوین می باشند.


نظر شما :