تقدیر از دانشجویان برتر عضو سازمان دانشجویان ایران

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵ کد : ۳۰۱۰ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
پس از ارزیابی‌های چندمرحله‌ای در شعب و ستاد سازمان دانشجویان که در قالب آیین‌نامه «انتخاب اعضای برتر سازمان دانشجویان» در آذرماه سال ۱۴۰۰ انجام شد، سه دانشجو به عنوان نفرات برتر و ۷ دانشجو به عنوان اعضای شایسته تقدیر انتخاب شدند. بر اساس این رویداد، لوح تقدیری به امضای دکتر جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی به همراه هدایا به این دانشجویان اعطا شد. .
تقدیر از دانشجویان برتر عضو سازمان دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، پس از ارزیابی‌های چندمرحله‌ای در شعب و ستاد سازمان دانشجویان که در قالب آیین‌نامه «انتخاب اعضای برتر سازمان دانشجویان» در آذرماه سال 1400 انجام شد، سه دانشجو به عنوان نفرات برتر و 7 دانشجو به عنوان اعضای شایسته تقدیر انتخاب شدند. بر اساس این رویداد، لوح تقدیری به امضای دکتر جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی به همراه هدایا به این دانشجویان اعطا شد. .
 پس از بررسی‌های صورت گرفته در شورای مدیران ؛ میلاد آقایی (واحد کردستان)، فاطمه بابایی (واحد لرستان)، امیرعلی برومند (خراسان رضوی) به عنوان نفرات برگزیده و فاطمه آزادی (استان زنجان)، حمیدظهرپیما (استان گیلان)، محمدمهدی سلیمانی (استان مرکزی)، فائزه خوش‌خوی (استان آذربایجان غربی)، سحر قلی‌زاده طهرانی (دانشگاه صنعتی اصفهان)، محمدحسین صداقتی (استان خراسان جنوبی) و نسرین کرم زاد (استان زنجان) به عنوان اعضای شایسته تقدیر انتخاب شدند.
گفتنی است این رویداد که در آذرماه سال 1400 برگزار و نفرات برتر آن اعلام شد با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان و شعب سازمان به انجام فعالیت‌های گروهی علمی، فرهنگی، اجتماعی و... در قالب یک نظام رتبه بندی استاندارد، افزایش اهمیت مسئولیت‌پذیری اجتماعی و لزوم نقش آفرینی جمعی دانشجویان، کمک به شعب سازمان دانشجویان برای انجام رسالت مهم خود در قبال تربیت اخلاقی، معنوی و اجتماعی دانشجویان، دسترسی به کارنامه فرهنگی و اجتماعی شعب سازمان دانشجویان و در انتها دسته‌بندی اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی بر مبنای شاخص‌های ارزیابی انجام شد. 
لازم به ذکر است شاخص‌های ارزیابی در دو قالب کمی و کیفی در حوزه‌های فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده است که مطابق آیین‌نامه، مورد داوری قرار گرفتند. 
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دانشجو شهردانشجو


نظر شما :