انتشار چهار نشریه برای آشنایی بیشتر نو دانشجویان

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰ کد : ۲۰۱۳ معرفی نشریات دانشجویی
در آستانه ورود نودانشجویان به دانشگاه‌ها، چهار نشریه برای آشنایی بیشتر با محیط دانشگاه و رشته تحصیلی منتشر شد.
انتشار چهار نشریه برای آشنایی بیشتر نو دانشجویان

به همت بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، ویژه نامه نشریه دانشجویی «۵۰ تومنی» منتشر شد. در این شماره از نشریه دانشجویی «۵۰ تومنی» با توجه به آغاز سال تحصیلی، ویژه نامه‌ای برای دانشجویان ورودی رشته‌های حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تهیه شده است. معرفی این دو رشته‌ی تحصیلی با آینده شغلی به همراه مشاوره تحصیلی در این نشریه تنظیم شده است.

همچنین به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، هفتاد و نهمین شماره نشریه دانشجویی «میدان انقلاب» منتشر شد. در این شماره از نشریه «میدان انقلاب» بر نحوه‌ی درسخواندن مجازی و ارائه‌ی راهکارهایی برای بهترشدن آن در دوران تعطیلی دانشگاه‌ها مروری شده است؛ از فضای دانشجویی و تجربیات زیست خوابگاهی برای نو دانشجویان گفته شده است

نشریه دانشجویی عیار نیز به صاحب امتیازی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، دانشکده اقتصاد، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، مدیرمسئولی عرفان سعادتی فر و سردبیری مجتبی شهرابی منتشر شد. در این شماره به موضوعاتی همچون از صفرتا صد دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، نگاهی به دو رشته اقتصاد و آمار، پنج قدم تا اجتماعی شدن، استراتژی هوشمند در قلمرو دانشجویی، پنج ضلعی دانشگاه، کروکی های دو دانشکده اقتصاد و آمار و مسابقه خاطره نویسی پرداخته شد.
 

 

 

‌‌

 

 

 

 

 

‌‌‌‌‌‌‌

 

 

‌‌‌‌‌‌‌


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نشریات دانشجویی


نظر شما :