سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌کند:

سلسله نشست‌های «دستاورد» با نگاهی به پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی

۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۱ کد : ۲۶۹۸ اسلایدر توانمندسازی و آموزش دانشجویان
طرح علمی دانشجویی «دستاورد» با محوریت گفت‌وگو پیرامون پایان نامه‌های برتر دانشجویی به همت دبیرخانه فعالیت های علمی و فناورانه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
سلسله نشست‌های «دستاورد» با نگاهی به پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، با توجه به اینکه متاسفانه دانشجویان امکان اندکی برای معرفی دستاوردهای علمی خود به جامعه دارند و از جمله پایان‌نامه‌های خوب دانشجویان به سطح کاربردی و عملیاتی نمی‌رسد، در این طرح، فرصتی فراهم آمده است تا با برگزاری برنامه‌هایی، مخاطبان، شامل دانشجویان، اساتید، سیاست‌گذاران و مسئولان، کارشناسان و صاحب‌نظران و حتی صاحبان صنایع و کسب و کارها، با دستاوردهای علمی، اختراعات، پروژه‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های کاربردی دانشجویان آشنا شوند. معرفی دستاوردهای دانشجویی در قالب نشست‎‌های برخط، محتواهای چندرسانه‌ای، اینفوگرافیک، رویدادهای مسئله‌محور ازجمله برنامه‌های این طرح است.
بر این اساس، نخستین برنامه طرح «دستاورد» در سال ۱۴۰۰، نشست آنلاینی است که در آن پایان‌نامه دانشجویی با موضوع «ارائه معیاری بیومکانیکی برای بازسازی حفره های به جا مانده پس از تخلیه تومور استخوانی» ارائه خواهد شد.
این برنامه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان به نشانی @isojd این برنامه را مشاهده کنند.
 


نظر شما :