اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد

مرحله نهایی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، با حضور دو تیم از دانشگاه‌های الزهرا (س) و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۴ در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.
اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله فینال و اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با حضور تیم‌های مشکات و متفکران جوان در دانشگاه الزهرا برگزار شد. این مرحله از مسابقات روز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه، با حضور دو تیم از دانشگاه‌های الزهرا(س) از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن حورا دانشگاه الزهرا (س) برگزار  شد.
در ابتدای جلسه مدیر فرهنگی-اجتماعی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) در رابطه با اهمیت و کارکرد مناظره به صحبت پرداختند. در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه، مناظره را فرصتی برای بالندگی علمی و فکری دانسته و بر به کار گیری عملی آن تاکید داشتند.
دو گروه مشکات(مخالف)متفکران جوان(موافق) با گزاره «شکاف نسلی در  ایران به مرحله بحران رسیده است» مناظره فینال خود را انجام داده اند. گروه مشکات با ۶۷ امتیاز وگروه متفکران جوان با ۸۳ امتیاز مسابقه را به پایان رساندند که گروه متفکران جوان به‌عنوان تیم برنده به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کرد. مناظره فینال با داوری سر کار خانم  دکتر معصومه نصیری ،دکتر فریبا روایی،دکتر ریحانه شاه‌ولی  به پایان رسید.

گفتنی است یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران همت مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران و همکاری شعب سازمان دانشجویان ایران و معاونت‌های فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

کلید واژه ها: دانشگاه الزهرا(س) سازمان دانشجویان ایران مناظره مناظره دانشجویی


نظر شما :