"چند نکته جا کلیدی برای یک مناظره اسیدی" کلیپ برتر جشنواره ملی طنز و رسانه

۲۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۳ کد : ۳۲۵۸ اخبار سازمان گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
"چند نکته جا کلیدی برای یک مناظره اسیدی" کلیپ برتر جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، کلیپ طنز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با عنوان «چند نکته جا کلیدی برای یک مناظره اسیدی»، در بخش چند رسانه‌ای جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد. 
در این جشنواره که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز 23 تیرماه 1402 در شهر فومن (زادگاه کیومرث صابر فومنی معروف به گل آقا) با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه برگزارشد، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره در بخش چندرسانه ای به عنوان برگزیده دوم به آقای فرزین پورمحبی نویسنده اثر اهدا شد.
لازم به ذکر است کلیپ «چند نکته جا کلیدی برای یک مناظره اسیدی» در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف آموزش نکات کلیدی مناظره در قالب طنز برای دانشجویان تهیه و در اختتامیه این مسابقات منتشر گردید.
این اثر توسط سمانه عنبری (گوینده و بازنویس متن)، محمدرضا کفراش(موشن‌گرافیست)، محمدرضا رحمانی(صدابردار و تنظیم کننده صدا) در اداره کل راهبری امور فرهنگی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تولید شده است.      

 

کلید واژه ها: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :