به مناسبت چهل و سومین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

نشست صمیمی اعضای شورا و دبیران کانون های سازمان دانشجویان استان گیلان با معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۰ کد : ۳۲۶۹ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
نشست صمیمی اعضای شورا و دبیران کانون های سازمان دانشجویان استان گیلان با معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، همزمان با چهل و سومین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی نشست صمیمی با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان‌گیلان و دانشجویان عضو شورای مرکزی و دبیران کانون‌های سازمان دانشجویان استان گیلان در این واحد برگزار شد.
در این نشست محمدشادپور، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان پس از تبریک چهل و سومین سالروز این نهاد انقلابی و ابراز خوشحالی برای حضور فعال دانشجویان پیرامون سیاست‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اشاره داشت: امروز بیش از پیش دانشجو محور بودن فعالیت‌ها اولویت معاونت فرهنگی است.
فاطمه فدایی، مدیر سازمان دانشجویان استان گیلان بیان کرد: از سال ۹۹ تا امروز تمامی فعالیت‌های ما در سازمان دانشجویان استان گیلان توسط دانشجویان خلاق، متعهد و متخصص انجام شده است و در آغاز راه تلاش ما بر این بود فضایی صمیمی و مناسب را مهیا کنیم تا دانشجویان بیاموزند و تجربه کسب کنند.
در ادامه نادر اسدی (دانشجوی دکتری ریاضی)، محمدجواد رستمی(دانشجوی کارشناسی حقوق)، مینا پیرزاده(دانشجوی دکتری ریاضی) از اعضای شورای مرکزی سازمان دانشجویان استان گیلان اشاره داشتند که جوانان و دانشجویان مهم ترین قشر هستند و باید بتوانیم دغدغه‌های دانشجوی امروز را برطرف کنیم. امروز نمی‌توانیم براساس دستورالعمل مشخص فعالیت‌های فرهنگی ویژه دانشجویان را برگزارکنیم، بلکه باید نیاز او را بشناسیم و اجازه دهیم طرح‌ها و ایده‌ها توسط خود آنها به مرحله اجرا برسد. همچنین چند برنامه برای سال تحصیل جدید نیز توسط اعضای شورای مرکزی سازمان دانشجویان استان گیلان مطرح شد که در دستور اجرا قرار گرفت.
سحرنجفی(دبیرکانون دادبان)، سوناصفری(دبیرکانون چندرسانه‌ای) درباره تجارب خود در سازمان دانشجویان تا امروز اشاره داشتند و به این مهم پرداختند که باید همه کمک کنند تا سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان‌گیلان در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و بتواند رسالتش را به درستی اجرا کند. پریا محمدی(دانشجوی کارشناسی ارشد روان‌شناسی)، سهیلا صفرپو(دانشجوی کارشناسی حقوق)، سینا مقصودی(دانشجوی کارشناسی حقوق) از اعضای فعال سازمان دانشجویان نیز در این نشست حضور داشتند که از دغدغه‌های فرهنگی-اجتماعی استان گیلان و چالش‌های پیش رو، طرح‌های پیشنهادی برای سال تحصیلی جدید ارائه کردند. 

کلید واژه ها: استان گیلان جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :